Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 06-04-2018 15:44:12
Winkels & Webshops

Winkelenensparen.nl

Inmiddels komen er dagelijks klachten binnen op klachtenkompas.nl ...
de meeste klagers zeggen zich niet te hebben aangemeld, maar tòch wordt er afgeschreven.
het standaard antwoord van customer service winkelen en sparen is:

wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

en met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

customer service winkelen en sparen

______________________________________________________________________________________________________________


!! hoop.  bij de wat oudere berichten wordt door meerdere klagers aangegeven, dat ze hun geld hebben teruggekregen en géén abo meer hebben. (er zijn overigens  > 100 klachten ingediend).