Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 13-04-2018 14:13:35
Winkels & Webshops

Winkelenensparen.nl

Inmiddels uitgebreid contact gehad met de consumentenbond ...

klachtenkompas.nl is inderdaad dè site om dit soort klachten te melden, omdat winkelen en sparen zich verplicht heeft om daar te antwoorden. daarnaast zal de consumentenbond standaard een opvallende toename van klachten blijven monitoren en indien nodig, de acm (autoriteit consumenten en markt) informeren.

een andere mogelijkheid is nog om zèlf met het acm-loket contact op te nemen via consuwijzer.nl, die óók deze klachten in de gaten houdt.

vreemd blijft het echter, hoe winkelen en sparen aan de bankgegevens komen, wanneer de betroffenen uitdrukkelijk niets hebben aangegeven ... ook frappant, dat er contact werd gezocht, nadàt er een bestelling (hier bij bcc) was gedaan. in ieder geval gaat de consumentenbond momenteel géén proces opstarten via de rechter omdat dat kosten met zich meebrengt en de leden-leegloop-tendens al enkele jaren blijft aanhouden, waarom sparen is aangezegd.

ps. bitdefender heeft mij tweemaal voor deze site winkelen en sparen.nl gewaarschuwd als zijnde een onveilige site en geblokkeerd wegens malware ... !!