Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 12-11-2018 11:32:48
Geldzaken & Recht

Ing mobiele betaalpas

we bellen naar ing. eerst moeten we naam, postcode, geboortedatum, pasnummer, geldigheidsduur pas opgeven. nou ja, vooruit dan maar. de ing medewerker denkt dat het om een nepmail gaat. verbindt me door met een ing dame, die vraagt opnieuw om naam, postcode, geboortedatum, pasnummer, en geldigheidsduur, dat is irritant en dat zeggen we dan ook

hoe geïrriteerd kun je zijn als medewerkers van een financiële instelling hun werk doen en daarbij zekerheid willen over degene met wie ze contact hebben.
de gegevens die worden gevaagd zijn noodzakelijk om u ook maar één stapje verder te kunnen helpen.
en vergeet niet, dat de "toon" die je gebruikt bepaald welke muziek je maakt en geeft tevens aan hoe je zelf te woord gestaan wil worden.