Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Factuur per email niet ontvangen

Ik ben van mening dat een fatsoenlijk bedrijf gewoon een factuur per post stuurt. ook bij mij komt bepaalde mail niet binnen maar die wordt er bij de provider (tele2) al uitgefilterd. dat u een rekening kan verwachten dat wist u, maar de termijn dat de rekening komt weet u niet. ik zelf zit inmiddels al ruim 2 maanden te wachten op een factuur van een oog behandeling. ik heb daarover gebeld en kreeg als antwoord dat men maar 1 keer per 3 maanden de facturatie deed. mijn advies, zet alles keurig op papier, stuur het per post (eventueel aangetekent) ook aan uw tandarts en betaal het openstaande bedrag per omgaande maar de verhoging niet. het is wel vreemd dat u het factuur niet per post krijgt en de aanmaning wel.