Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 18-02-2019 15:42:44
Geldzaken & Recht

Dhl bezorgers liegen over bezorgpogingen

De plaat kan weer afgespeeld worden:
per dag worden miljoenen pakjes bezorgd en verwerkt. het komt wel eens voor dat een pakje op een verkeerde plek beland. verkeerde band, verkeerd depot, verkeerde vrachtwagen, verkeerde bezorger, enz. op het moment dat dit zo is moet de zending weer het circuit in. echter staat de tracking op ‘in auto van bezorger’ en van daar uit kan het administratief niet terug een depot in. met een niet thuis er aan te hangen kan de zending weer de band op en goed verwerkt worden. 
maar wat ook kan is dat de chauffeur gewoon bij een verkeerde deur stond. het is en blijft mensenwerk. 

online bestellen is leuk, maar doe dat alleen als je niet thuis bent. blijven wachten op een indicatieve levering is zonde van de tijd. laat het dan afleveren op een afhaalpunt in de buurt. onlangs ben ik thuis een afhaalpunt geworden. om 16:00u komt dhl voorrijden en daarna komen de buurtgenoten het ophalen. je hoeft dus niet te wachten en de levering is zekerder dan thuis bezorgen.