Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
Robertho - 02-04-2019 18:13:40
Winkels & Webshops

Meer mensen ervaring met amazon de

.

ik heb bij amazon.de een kookplaat gekocht op internet voor 306.00euro.
faktuur heb ik en alles was dus in orde.
pakket zou via dhl tussen 26 maart en 30 maart geleverd worden.
echter de trace kreeg ik niet geopend.
op ing credit kaart stond de rekening rond 5 april in de planning.

op 30 maart gekeken bij dhl en postcode was niet bekend bij hun.
nu zag ik op ing dat het geld na 2 dagen teruggeboekt was door amazon.de
de kookplaat kost nu inmiddels 650 euro. kan dit zomaar??

wat zijn mijn rechten?

ik hoor graag van u als u dit ook hebt meegemaakt en als u een oplossing weet.

amazon reageerd niet op de mail waar de faktuur vandaan kwam.
klachten of contact zoeken met amazon zie ik niet op hun site