Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
patricialingen - 01-10-2019 16:17:31
Winkels & Webshops

Genegeerd door welhof witgoed voor oplossing kapotte wasmachine

Hier ook een indesit wasmachine gekocht bij welhof, welke na 7 maanden kapot ging. whirlpool is 2x langsgeweest om de machine te repareren, ondertussen al 1 maand zonder wasmachine. deze konden de wasmachinen niet repareren, omdat het een model uit de uk is.  uiteindelijk is de machine opgehaald door welhof en met erachteraan bellen te horen gekregen dat het nog 3 weken gaat duren om iets uit de uk te krijgen. nieuwe bauknecht wasmachine uitgezocht met een meerprijs van 30 euro, aangesloten door de monteur en na 9 dagen en ongeveer 6 a 8 keer te hebben gewassen al kapot. meteen gemeld via email, want het was in het weekend en maandag meteen gebeld (3 pogingen gedaan, van 15 min elk, niemand gesproken). dinsdag uiteindelijk iemand gesproken. dat ze een melding zal maken. nee, ik wil die machine niet, kom aub ophalen en ik wil mn geld terug. maar 14 dagen herrroepingsrecht is vanaf de 1e machine. ja, zo ken ik er nog meer. ik heb deze nieuwe machine pas 9 dagen. dat kan toch niet!
wat kan ik nu het beste doen? want ik weet het ook niet meer.