Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 09-11-2019 22:15:46
Geldzaken & Recht

Kpn service drukt me weg


door rebek 9 nov. 2019 om 17:55
179 antwoorden / 90 vragen


gerbera, ze zeggen pas waakdienst ná heel het keuzemenu. ervoor zou een hoop tijd schelen






rebek, als ik o.a. mijn huisarts of specialist e.d. bel moet ik ook eerst door een keuzemenu waarna ik dan pas te horen krijg dat er nog tig wachtende voor mij zijn. ja het zijn geen helderziende en hebben ook geen glazen bol om te weten welke persoon of afdeling ik, en waarover, wil spreken. en dat is bij kpn ook zo, er zijn daar ook verschillende afdelingen die ieder afzonderlijk specifieke zaken behandelen vandaar ook het keuzemenu.