Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pi
PimJoris - 25-11-2019 16:11:26
Winkels & Webshops

Wat te doen met postpakket van vorige bewoner

Herkenbaar. kanalen werken soms heel erg langs elkaar heen. niets doen jheeft geen zin, dan blijven pakjes en brieven komen. 
pakjes gewoon niet aannemen, vraag bezorger op het pakket aan te geven dat geadresseerde vertrokken is en nieuwe adres onbekend is. dat kun je ook vragen aan het het agentschap waar een niet bezorgd pakketje opgehaald kan worden.  brieven terugsturen: op de envelop zetten: vertrokken, retour afzender. blijven brieven komen dan kun je het best zelf in de telefoon kruipen. vragen om combinatie van die naam en jouw adres uit hun bestand te schrappen. dat werkte bij mij goed. hetzelfde geldt voor post van deurwaarders. bedrijven en deurwaarders zijn immers alleen maar blij te weten hoe het zit, zodat ze niet voor niets brieven hoeven te blijven sturen. bovendien kun je dan afspraken maken hoe te handelen als er toch weer post komt.
je hebt inderdaad een lange adem nodig, maar uiteindelijk kom je er vanaf. succes!