Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 11-04-2020 09:37:38
Geldzaken & Recht

Hoge datakosten door wegvallen wifi

https://www.ziggo.nl/televisie/online-tv-kijken/" target="_blank">https://www.ziggo.nl/televisie/online-tv-kijken/  u kijkt via de ziggo app naar tv waarvan zoals ik begrijp uw ouders een abonnement hebben. dat betekent naar mijn mening dat u dan een ziggo modem benut en als daar dan problemen mee zijn zoals wegvallen van wifi u zw ouders zich dan tot zoggo kunnen richten.

u heeft bovendien een abonnement bij symio en dat heeft ook niets met tele2 te maken. 

als ik het verkeerd begrijp en hebben uw ouders een tele2 tv abonnement dan heeft tele12 een eigen app en dan is kijken via een ziggo app volgens hetgeen ziggo aangeeft feitelijk niet eens mogelijk. https://www.tele2.nl/thuis/tv-abonnement/online-app/" target="_blank">https://www.tele2.nl/thuis/tv-abonnement/online-app/   u doet dus m.i. zelf iets waardoor u de schade bij u zelf veroorzaakt.  bovendien: als wifi wegvalt, om welke reden dan ook en uw telefoon schakelt automatisch over naar 'mobiele gegevens' veroorzaakt u ook zelf het extreme dataverbruik. in dat geval dus altijd mobiele gegevens uitschakelen resp. niet aanzetten.