Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 04-09-2020 07:48:41
Winkels & Webshops

Bijbetalen voor duurdere uitvoering door fout winkel

Leveren wat er is afgesproken is leuk, maar wat staat er op de bestelbon? welke offerte hebt u gehad en waar hebt u akkoord op gegeven? u kunt vooraf wel aangegeven hebben dat het om kunststof kozijnen gaat, maar als op de bon hout staat, dan is dat de overeenkomst. vergelijk het met het kopen van een auto. u geeft aan een gele te willen hebben en op de bestelbon, die u als klant tekend voor akkoord, staat roze. bij ophalen ziet u pas de kleur en dan begint het. zo dus ook hier.
dus, wat staat op de overeenkomst? is er geleverd wat op de overeenkomst staat, dan zal u dus inderdaad een gedeelte moeten bijbetalen voor het juiste. het gaat dan om een kennelijkt fout. u hebt dat ook de keuze tot ontbinding.
staat op de overeenkomst voor kunststof kozijnen, dan moeten ze simpelweg leveren.