Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 11-09-2020 12:12:43
Winkels & Webshops

Geschil met partner bol.com

heeft u binnen de 14 dagen termijn aangegeven dat u het terug wou sturen dan mag u deze zonder opgave van redenen ook terug sturen en moeten ze het geld u terug storten.


wat u moet doen is als het pakket wordt aangeboden deze weigeren en de verkoper een aangetekende brief sturen waar in u eist dat het geld binnen 3 weken terug gestort gaat worden met reden dat de u aangekochte product niet overeen komt met wat u besteld heeft.


stuur evt ook foto`s mee als bewijs.


willen ze u niet terug betalen dan kan u twee dingen doen.
een incasso buro inschakkelen of en dat is duurde een deurwaarder in de arm nemen.


 


en hoewel veel mensen wel een goede verkoper vinden zijn er helaas ook veel te vinden die aan dropshipping doen.


hun kopen dan zelf in china spullen in of verkopen voor een chinese verkoper en dat is te merken als u pas na enkele weken uw spulletjes binnen krijgt en die apcepteren dan geen retour.


echter deze lijkt meer spullen uit turkye te halen als ik het zo lees.