Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sira
sira - 14-09-2021 18:50:12
Winkels & Webshops

Heb jij ook n smartwatch gekocht om mee te betalen ? maar t werkt nog niet ?

Helaas, ik heb geen smartwatch, maar ik heb wel een smartportemonnee en smartpasje, trouwens ook een smartphone, maar de laatste gebruik ik niet om mee te betalen, alleen de eerste twee.

neem contact op met samsung service center in amsterdam en stel uw vraag daar 088-9090100. misschien is het iets heel eenvoudigs.https://www.google.com/search?channel=nrow5&client=firefox-b-d&q=samsung%20nederland%20contact&tbs=lf:1,lf_ui:4&tbm=lcl&rflfq=1&num=10&rldimm=4593169301313321423&lqi=chlzyw1zdw5nig5lzgvybgfuzcbjb250ywn0iguqaygbauifi6wj8a2agahafxaagaaiexnhbxn1bmcgbmvkzxjsyw5kkgewzwxly3ryawnhbf9yzxbhaxjfc2hvcjobjenozertvwhotuc5blmwvkprmezuu1vsbk5yqk1irjkzuljbqqobdxabkgsib3nhbxn1bmcoag&ved=2ahukewj3xyot9f7yahwanewkhb0odkgqvs56baggebg&rlst=f" target="_blank" data-dtype="d3ifr" data-local-attribute="d3ph" data-ved="2ahukewjdsk-l9f7yahwnzkqkhylkb94qkagoahoecbaqaw">