Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 20-09-2021 15:02:37
Garantie & Verzekeringen

Defecte e bike

Aldi en lidl verkochten dezelfde fiets en volgens deze info wordt service en garantie geregeld door fietsned.


de rol van fietsned in dezen is dat wij jouw directe aanspreekpunt zijn voor:



servicevragen
garantieclaims
reparaties (tegen betaling)
onderhouds en servicebeurten (tegen betaling)

onze servicedesk medewerkers staan graag voor je klaar op doordeweekse dagen van ma t/m vrij tussen 8:30 - 17:00 uur via telefoonnummer 088-112 1123. of via onderstaand contactformulier.



https://www.fietsned.nl/contact" target="_blank">contactformulier
https://www.fietsned.nl/elektrische-fiets-lidl" target="_blank">https://www.fietsned.nl/elektrische-fiets-lidl
wat was het antwoord van lidl toen je de klantenservice belde?