Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 29-10-2021 10:06:36
Elektronica & TV

Ziggo storingen

Het lijkt mij dat naast al gegeven tips er toch wordt nagegaagn of er geen sprake is van een interferentie op uw kabelaansluiting. dat i dan toch echt iets dat men bij ziggo kan nagaan en zelfs behootrt na te gaan door o.a.l een meting of afstand. 

wellicht overbodig: als je een klacht wilt indienen bij ziggo wordt aangeraden om telefonisch contact op te nemen. na een minuut of tien wachten wordt de telefoon zowaar beantwoord en de medewerker adviseert om via de website een klachtenformulier in te dienen. daar vind je na wat zoeken een link naar het contactformulier.



https://community.consumentenbond.nl/overige-consumentenzaken-13/klacht-indienen-wordt-door-ziggo-zo-moeilijk-mogelijk-gemaakt-21868#:~:text=als%20je%20een%20klacht%20wilt%20indienen%20bij%20ziggo,na%20wat%20zoeken%20een%20link%20naar%20het%20contactformulier." target="_blank">klacht indienen wordt door ziggo zo moeilijk mogelijk ...




en deze m.b.t. de gratis service van de consumentenbond: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/ziggo/details?companyid=ad5edcca-220d-4491-ada0-f053868a419d" target="_blank">https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/ziggo/