Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 02-03-2022 08:43:11
Geldzaken & Recht

Inloopdouche mobilae

Hallo teuni bluemink , 

de engels sprekende mannen komen uit slowakije , maar dit terzijde . 

mobilae was vroeger practicomfort bv , zijn nergens bij aangesloten . 
communiceer schriftelijk , zie hier de voorwaarden . 

10. reclamatie
10.1. u bent verplicht direct bij het ontvangst nemen van de producten tot controle ervan over te gaan.
eventuele zichtbare defecten, fouten, onvolkomenheden en/of gebreken dienen door u schriftelijk en onder nauwkeurige opgave van het gebrek aan mobilae te melden direct door opgave van het gebrek het orderformulier ofhet ontvangbewijs, maar uiterlijk binnen achtenveertig (48) uur nadat deze zijn ontdekt
of redelijkerwijs hadden moeten zijn ontdekt, zulks op straffe van verval van recht. 

10.2. overige gebreken dienen schriftelijk en onder nauwkeurige opgave van het gebrek aan mobilae te worden gemeld binnen een bekwame tijd nadat deze zijn ontdekt of redelijkerwijs hadden moeten zijn ontdekt, zulks op straffe van verval van recht.
indien u een consument bent, geldt dat een kennisgeving binnen een termijn van twee (2) maanden na de ontdekking tijdig is. 

10.3. indien bovengemelde reclame niet binnen de daar bedoelde termijn aan mobilae kenbaar zijn gemaakt, worden de producten geacht in
goede staat te zijn ontvangen c.q. de werkzaamheden conform de overeenkomst te zijn verricht.

10.4. reclamaties over facturen dienen eveneens schriftelijk te worden ingediend en wel binnen veertien (14) dagen na de factuurdatum. na het
verstrijken van die termijn wordt u geacht de factuur te hebben goedgekeurd en is het desbetreffende factuurbedrag verschuldigd.

10.5. het indienen van reclame heft uw verplichtingen niet op.

10.6. mobilae dient in staat te worden gesteld de reclamatie te onderzoeken.
indien voor het onderzoek naar de reclamatie retourzending van het geleverde product noodzakelijk blijkt, geschiedt dit slechts voor rekening en risico van
mobilae.

10.7. bij onterechte reclamatie staat mobilae vrij de kosten van onderzoek en/of retournatie in 
rekening te brengen bij u.

10.8. ingeval van terechte reclames zal mobilae binnen een door haar te bepalen redelijke termijn overgaan tot vervanging of herstel van
het geleverde product, dan wel de schade vergoeden  

lees ook hier , klik op de rode regel ( scroll ook naar beneden onder : los het nu op : voorbeeldbrieven . 

https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/iets-laten-maken-of-doen-maar-niet-tevreden/wat-kan-ik-doen" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/iets-laten-maken-of-doen-maar-niet-tevreden/wat-kan-ik-doen