Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 23-03-2022 08:23:13
Geldzaken & Recht

Kanspel aanbieder respecteert mijn limiet niet.

Om deze limiet gaat het dus:


balanslimiet: dit is een hele bijzondere en kenden wij nog niet. de balanslimiet betekent dat je balans moet worden ‘afgeroomd’ zodra je balans boven jouw limiet komt. stel dat jouw limiet 100 euro is en je wint een bet van 150 euro, moet je de 50 euro eerst uitbetalen voordat je verder kan spelen. 

 https://www.betcity.nl/speel-slimmer/strategieen/limieten" target="_blank">https://www.betcity.nl/speel-slimmer/strategieen/limieten
je hebt geen stortingslimiet meer en je hebt je winst en  je €1000 verspeeld?
weet je zeker dat je zelf niet de limiet gewijzigd hebt?
kijk op de site van het gokspel. staat daar een klachtenprocedure op? dan kun je een klacht indienen.
voorbeeld: op deze site staat:


onafhankelijk oordeel


 


als u niet tevreden bent met onze reactie of als een claim niet kan worden opgelost, kunt u contact opnemen met de kansspelautoriteit (https://kansspelautoriteit.nl/contact/probleem-melden/" target="_blank">https://kansspelautoriteit.nl/contact/probleem-melden/) of het juridisch loket (https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/)https://www.kansino.nl/klachtenprocedure" target="_blank">https://www.kansino.nl/klachtenprocedure