Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

em
emiliwoe - 28-03-2022 18:39:13
Geldzaken & Recht

Kanspel aanbieder respecteert mijn limiet niet.

ik snap de reactie van de mensen die zeggen ' eigen schuld dikke bult ' maar dat is het 'principiële' gevoel wat er heerst. 



de nederlandse kansspel commissie stelt hoge en strenge eisen aan de kansspel aanbieder om zich in nederland te mogen aanbieden. daar zitten ook een aantal verplichte limieten bij. heel bot; gokken kan verslavend zijn en daarom worden wij daartegen beschermt. 



bij stortingslimieten (bijv max 30 euro per dag) moeten zij jouw optie tot storten blokkeren. gaat er bij hun technisch wat mis en je neemt contact op, dan moeten ze je alles boven de 30 euro terug betalen aan wat je die dag hebt gestort. 



het lijkt erop dat ook een balans limiet indien je deze hebt ingesteld daaronder valt. helemaal met de nederlandse wetgeving. 



dus mijn conclusie:

1: ja je bent er zelf bij en je moet gewoon op tijd leren te stoppen 

2: je hebt geluk dat je in nederland woont want volgens mij krijg je alles terug conform de limieten zoals ze zijn ingesteld.
indien het casino zich er niet aan houd kun je melding maken bij de kansspel commissie.