Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 06-09-2022 13:48:29
Huishouden & Energie

Klacht indienen bij vattenfall?

Ik weet niet of het u opgevallen is maar iedereen maakt zich zorgen om de energiekosten en heeft middels telefonisch contact uw zorgen uiten geen enkele nut want zowaar vattenvall weet ook wat er speelt. als het goed is kunt u op de website van vattenvall een account aanmaken en op uw persoonlijke pagina alle informatie die up to date is inzien. gisteren toen bekend werd dat de tarieven per 1 oktober verhoogd zouden worden was de website overbelast omdat alle klanten per mail werden geinfomeert en in de corrospondentie een persoonlijke brief was aangemaakt. daarbij heeft vattenvall een bericht naar de npo uit laten gaan die er een teletekst item aan gewijd heeft met daarin de nieuwe bedragen en al zijn die bedragen fors te noemen het had nog veel erger gekunt. door de overbelasting van de website heb ik de brief vandaag pas kunnen lezen maar wat er in die brief stond was helder en duidelijk uitgelegd. maar toch wil u een klacht indienen vanwege de lange wachttijd of om uw zorgen te uiten.