Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wa
Wasdrogert - 21-10-2022 20:55:39
Huishouden & Energie

Klantenservice budget energie

Hi!

ik heb dit 1 keer gehad en via de chat krijg je (ik vooralsnog *afkloppen*) altijd iemand te pakken die er wel verstand van lijkt te hebben. nadeel is dat je wel ellenlang moet wachten voor je iemand 'aan de lijn' hebt, maar dat is makkelijker door gewoon je mobiel aan de kant te leggen. en het is alsnog sneller dan bellen. als je alsnog een eerstelijns krijgt die het niet snapt, ben je zo 'doorverbonden' naar een 2elijns die wel van zaken weet.