Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rj
rjw - 26-10-2022 20:23:40
Geldzaken & Recht

Geld teruggestort van een pinbetaling

Dit komt wel eens voor als er problemen zijn gesignaleerd. dan worden transacties teruggedraaid en op basis van andere gegevens worden de correcte betalingen gedaan. waar het hier fout is gegeaan is dat je zelf geld ging overmaken. nooit doen bij geautomatiseerde processen. die zijn daar niet op voorbereid. uiteindelijk zal het wel goed komen, maar dit is ook aan de ontvangende klant een handmatige actie waar ook nog meerdere goedkeuringen voor nodig zijn voordat het daadwerkelijk mag worden overgemaakt. je wilt als bedrijf immers niet dat een enkele medewerker zomaar geld kan gaan overmaken. het kan dus even duren.