Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 28-12-2022 16:05:04
Elektronica & TV

Wie heeft geen hisense tv gekregen na overstap actie van ziggo

Bedoelt u een aanbieding als deze: https://www.testnugratis.nl/gratis-hisense-smart-tv/" target="_blank">https://www.testnugratis.nl/gratis-hisense-smart-tv/
.
dan is het m.i. inderdaad een aktie van ziggo en indien men zich daar niet aan de voorwaarden heeft gehouden kunt u daar een klacht over indienen bij ziggo.
u kunt ook http://www.klachtenkomps.nl" target="_blank">www.klachtenkomps.nl en zie dan bijv. dit https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/ziggo/klachten/ik-voel-me-bedonderd-en-misleid-door-ziggo%2c-meer-dan-20-jaren/details?complaintid=ff17e613-457a-4e01-b008-746688b0562f" target="_blank">https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/ziggo/klachten

voor het indienen van eenklacht bij ziggo zelf zie https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/postadres" target="_blank">https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/postadres  en zie ook nog juridisch advies volgens kassa:

voor juridisch advies kunt u zich ook wenden tot:


- het juridisch loket, tel. 0900 - 8020 (10 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl


- consuwijzer, het consumentenloket van de autoriteit consument en markt (acm), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl/" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl 

u zou eventueel ook de https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/ omdat de klacht de dienstverlening betreft maar dan dient u toch eerst een schriftelijk voor u negatief antwoord van ziggo te hebben.