Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Jan Thomassen - 30-12-2022 11:35:13
Elektronica & TV

Wie heeft geen hisense tv gekregen na overstap actie van ziggo

na laatste telefoontje van ons op woensdag 28 december waarin ik aangaf kassa in te schakelen werd alles zeer serieus genomen en beloofde men ons alles binnen 24 uur keurig te zullen regelen.


en inderdaad we kregen een email dat de tv op vrijdagmorgen 30 december omstreeks 9:00 uur geleverd zou worden.


we hadden nog onze bedenkingen maar nog voor 9 uur stopte er een vrachtwagen uit belgië en een zeer vriendelijke chauffeur leverde de ons toegezegde tv keurig netjes af.


wij wensen iedereen een voorspoedig 2023 toe


 


nu alles alsnog keurig opgelost is kunnen we deze topic sluiten!