Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 30-12-2022 18:46:45
Winkels & Webshops

Ik kan nergens kontakt krijgen met „appiehein“. zijn er meer klachten hierover?

Hallo keesgroteneus , 

de voorwaarden : 


10. klachten, onderzoeksplicht en nakoming



10.1 indien appiehein.com onjuiste of het onjuiste aantal producten levert dient de koper appiehein.com hiervan binnen 24 uur na levering op de hoogte stellen. appie hein overlegt vervolgens met de klant of de juiste producten alsnog nagezonden zullen worden, of de fout geleverde producten opgehaald worden of dat korting gegeven wordt. in de meeste gevallen zal er een voucher voor de klant aangemaakt worden. deze voucher kan de klant bij een volgende bestelling gebruiken.


10.2 wanneer de koper een kapot product heeft ontvangen dient de koper appiehein.com hiervan binnen 24 uur na levering op de hoogte stellen per e-mail (info@appiehein.com) en dient de koper dit aan te tonen door middel van een foto. na ontvangst en goedkeuring van de foto door appie hein zal appie hein, naar keuze van de koper, het aankoopbedrag van het betreffende product aan de koper retourneren, of het betreffende product zo spoedig mogelijk kosteloos naleveren. appie hein is te allen tijde gerechtigd om de door koper geclaimde breuk ter plaatse te controleren.


10.3 indien de koper niet binnen 24 uur na levering van de bestelling melding maakt van onjuistheden in de levering zoals hiervoor in de leden 1 en 2 van dit artikel omschreven, zal de levering als volledig en juist worden beschouwd en vervallen de rechten van de koper zoals vermeld in voornoemde artikelen.


10.4 appie hein is nimmer gehouden tot schadevergoeding anders dan zaak- en/of personenschade.


10.5 alle leveranties worden verzorgd door appie hein ingeschakelde externe transporteurs of koeriersdiensten. deze transporteurs of koeriersdiensten bezorgen uitsluitend de orders. het retour nemen van emballage is derhalve niet mogelijk. 

voor de volledige voorwaarden , klik op de rode regel

https://www.appiehein.com/nl/content/2-algemene-voorwaarden" target="_blank">https://www.appiehein.com/nl/content/2-algemene-voorwaarden 

hier staan positieve en negatieve revieuws

https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_x9f6dd2675c578bd58e13c5cfa3b1072a.html" target="_blank">https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_x9f6dd2675c578bd58e13c5cfa3b1072a.html