Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Thecla58
Thecla58 - 19-07-2023 17:05:41
Winkels & Webshops

Is de keukenboer verplicht ie te informeren over de grote van de afzuigkap? en als hij dit niet gedaan heeft, maar achteraf blijkt dat deze niet goed is, dat je dit zelf als consument mort betalen?

Er is een monteur van samsung bij geweest en die gaf aan dat de koof te klein was alsook de afvoer. heeft hij dat op een of andere manier, hardcopy of digitaal, bevestigd?

je zegt ook dat de keuken nog niet helemaal afgemonteerd is. hebben ze aangegeven waarom die la en de plinten nog niet geplaatst zijn? ik zou zeker niet betalen want dan zou de kans groot kunnen zijn dat ze helemaal niet meer komen.
volgens mij valt dit onder garantie.

wat je moet doen is een een brief sturen (aangetekend en per reguliere post) met daarin je grieven, dat je een beroep doet op de garante en dat je het restant van de het bedrag pas betaald als alles naar jouw wens is opgelost. geef ook aan dat ze maximaal 4 weken de tijd hebben en dat, als ze dat niet zijn of niet reageren, je naar de geschillencommissie gaat maar... dan moeten ze daar natuurlijk wel bij aangesloten zijn. ander wellicht de gang de rechter.

tot slot laat een onafhankelijke installateur naar het werk van je leverancier en vraag om een rapportage