Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 24-01-2024 11:12:15
Elektronica & TV

Coolblue biedt geen alternatief maar jaagt de klant op extra kosten

Als het product binnen de garantie termijn defect raakt door fabricage fouten dan moet het product worden gerepareerd danwel u moet een gelijkwaardig product aangeboden krijgen, dus een product met dezelfde eigenschappen tegen dezelfde prijs, of uw moet uw aankoopbedrag retour krijgen. u kunt de waardebon weigeren en eisen dat coolblue u het aankoopbedrag retour stort op uw rekening. met dat geld kunt u dan een ander systeem naar uw wens inkopen. coolblue kan u niet verplichten dat andere systeem bij coolblue af te nemen. dus dat tegoed dat mag niet. u kunt klagen bij de geschillencommissie webshops, of u kunt naar de rechter.