Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sira
sira - 14-03-2024 17:34:57
Huishouden & Energie

Dyson stofzuiger

De vraag van swat1500 is juist, heeft u de stofzuiger rechtstreeks bij dyson gekocht?!

heel veel consumenten nemen bij problemen contact op met de fabrikant, maar de fabrikant heeft helemaal niets met u te maken, tenzij zij zelf de stofzuiger rechtstreeks aan u hebben geleverd, maar heeft u de stofzuiger bij een winkelier of een webwinkel gekocht, moet u daar zijn. de verkoper is uw aanspreekpunt en ook degene die garantie moet geven.

als dyson niet de verkoper is, kan dat de reden zijn dat u zolang moet wachten.