Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

holiday
holiday - 14-04-2024 13:40:54
Geldzaken & Recht

Dpd bezorger bezorgd niet

Het is een en al ellende bij het afleveren door pakketdiensten als je zo leest en meemaakt.
zit nu al ruim een week te wachten op een zwaar pakket van dpd, volgens de chauffeur bestaat mijn adres niet,
de service medewerker zou hier achteraan gaan.
de volgende dag wordt er een ander pakket afgeleverd ik weet niet of het dezelde chauffeur was, hij had het bewuste pakket niet bij zich.
waar het pakket nu is, is onbekend.
de verkoper gaat hier nu achteraan en stuurd inmiddels een nieuw pakket.
de enige bezorgdienst waar het over het algemeen goed gaat is dhl.

verder vind ik dat er maar eens een regeling moet komen, dat als je pakket niet thuis afgeleverd wordt en je het op moet halen bij een afhaalpunt, dat daar een financiele vergoeding tegenover moet staan van tenminste de verzendkosten die de verzender heeft betaald.