Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kaartendraak - 15-04-2024 12:34:28
Geldzaken & Recht

Dpd bezorger bezorgd niet

Verkoper, verkoper, verkoper. die is verantwoordelijk en je eerste persoon waar je contact mee op moet nemen als er iets mis gaat met je pakket, wat er dan ook mee mis gaat. vertel de verkoper dat je videobewijs hebt, maar die moet het voor jou oplossen. desnoods opnieuw opsturen met andere bezorgdienst of geld terug. je kan hooguit over een bezorger klagen als die onbehoorlijk gedrag vertoont, bijv een pakje voor jou vantevoren tekenen, terwijl je het nog niet in handen hebt.