Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 15-04-2024 17:19:19
Winkels & Webshops

Post.nl herkent engels adres niet

Na even zoeken zie ik (o.a.) dit en zie niet dat u bij het kopen van een postzegelcode ook een adres zou moeten geven. https://www.postnl.nl/campagnes/postzegelcode/" target="_blank">https://www.postnl.nl/campagnes/postzegelcode/ en verder https://www.postnl.nl/campagnes/pakket-online-frankeren/" target="_blank">https://www.postnl.nl/campagnes/pakket-online-frankeren/ maak ik hieruit op dat het voor pakketjs alleen in nederland kan. toch verrassend dat men u bij post.nl geen goed antwoord kan geven. 

heeft u de chat al geprobeerd? https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/dien-een-klacht-in/" target="_blank">https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/dien-een-klacht-in/

 bij nader inzien nog een tip: is het een idee om bij het servicepunt na te vragen hoe men het dan daar doet? daar kan men het klaarblijkelijk wel en dan toch ook via de post.nl app naar ik aanneem.