Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sira
sira - 19-04-2024 20:02:14
Geldzaken & Recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Heeft nike al bevestigd dat zij het pakket retour hebben ontvangen?

zo ja, dan moet u zich hier helermaal niet druk om maken.
u kunt nog een email naar klarna versturen dat u de reactie uit stockholm betreurt, maar dat die reactie voor u geen aanleiding is om aan klarna iets te gaan betalen dat u nimmer heeft besteld. doe daar de eerste email (tekst) van klarna bij en nogmaals de aangifte.
helaas heeft u telefonisch gereclameerd bij klarna, dus daar kunt u niets van bijvoegen, hooguit de vermelding van de datum en de persoon die u heeft gesproken.
eindig de mail dat u een eventuele rechtzaak met vertrouwen tegemoet zult zien.

mogelijk dat u nog door een deurwaarder of een incassobureau wordt benaderd en die stuurt u ook een kopie van alle stukken toe, ook de aangifte.