Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Franske1958
Franske1958 - 20-04-2024 08:40:47
Geldzaken & Recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Pakketje in uw brievenbus met uw naam en adres erop??   pakketje houden want dat is echt voor u bestemd, uw naam en adres
staat er toch op.   gaat u bellen???  dan weten hun dus uw telefoon nummer, gaat u mailen?  dan weten hun dus uw mailadres.
gewoon dus helemaal niets doen en dat pakketje naar eigen keuze op zolder leggen of in de kliko gooien. dat laatste mag gewoon
want u dacht dat het de zoveelste aan u geadresseerde reclame was, folders worden immers nu ook steeds meer per post gestuurd
omdat steeds meer mensen een nee/nee sticker hebben. komt er iemand aan de deur om een "verkeerd bezorgd brievenbus pakketje
op te halen?  gewoon zeggen dat u niets ontvangen heeft, daar is toch geen bewijs van.   komen er brieven, gewoon retour afzender.
houdt vanzelf wel een keer op.    hoe dit voorkomen is erg eenvoudig. google eens op uw eigen adres en achternaam en verwijder
of laat alles verwijderen van sites waar uw naam en of telefoon nummer te vinden is, zoals de online telefoon gids.