Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-02-2007 18:09:08
Elektronica & TV

Nieuwe aeg-santo koelkast moet nu al bijna op stand 5: normaal?

ik heb zelf ook alles van aeg, zou goed moeten zijn. de wasmachine en droger van dit merk zijn beide al aan vervanging toe, resp. 3 en bijna 2 jaar oud. droger zit nog in garantie. monteur elektrolux zegt dat trommel en lager defect door ons zelf is gedaan, moetwillig. we hebben een ijzeren voorwerp tussen de trommel gestoken. zat in de kleding en dat is er tussen gekomen, dus eigen schuld.  natuurlijk in een ander bewoording. het enige ijzer dat erin kan zit in de bh's en die gaan al jaren in een apart zakje.


monteur komt binnen garantie maar nu een rekening omdat monteur zegt moedwillig gemold. €71,79. (arbeidsloon 12,46 voorrijkosten 39,92, administratie kosten 7,95).


ga dit keer geen vriendelijke brieven meer schrijven. de wasmachine zat in april 2006 nog in de garantie. ze hebben met zulke lapmiddelen gerepareerd dat hij nu weer problemen vertoond. geluid alsof er een vliegtuig overkomt als hij centrifugeerd. is normaal vorlgens de monteur en de telefonistes weten niet beter dan dat je maar een brief moet schrijven. in mijn geval hebben ze daar nog nooit van service gehoord anders was ik nu een tevredener mens.