Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-04-2007 11:53:43
Geldzaken & Recht

Opticien maakt glas kapot van zonnebril.

dag devraag,


zoals ik het lees, zat er dus inderdaad al een breuk in het glas voordat de opticiën zij dienst verrichtte en was je daarvan zelf ook op de hoogte. dan ligt het in de rede dat jij hem daar expliciet vooraf op had moeten wijzen met het verzoek om niet aan dat glas te morrelen. en sinds wanneer moet het glas uit het montuur gehaald worden bij de vraag die je stelde. ik denk dat hier iets heel anders aan de hand is. de opticiën heeft meer dan waarschijnlijk bewust het kapotte glas uit het montuur gehaald omdat hij er handel in zag. een nieuwe klant die er niet meer onderuit kan om bij hem een opdracht te plaatsen. het is dus m.i. een hele goeie opticiën met vooral ook voor zijn eigen portemonnee.


vriendelijke groet, read2.