Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

poltol
poltol - 07-11-2007 14:37:57
Elektronica & TV

Alarm +kabeltelefoon

hallo,


volgens mij staat er in de beschrijving van het alarmsysteem dat het alleen maar kan werken op een vaste telefoonlijn. u zult dus mogelijk terug moeten naar kpn. ik ben echter wel met u eens dat ze bij essent van elkaar niet weten wat ze doen. accepteer geen kosten. essent moet de storing aan uw alarm systeem "gewoon" oplossen. en wel binnen 24 uur want zo staat het in de voorwaarden. wellicht dat ze u uiteindelijk toch adviseren een kpn lijn te nemen. zet ze onder druk met een aangetekend schrijven, met ontvangst bevestiging, waarin u een uiterste datum voor herstel opgeeft.


succes, poltol