Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

4711
4711 - 11-01-2008 17:07:53
Geldzaken & Recht

Kabel opzegtermijn i.g.v. tariefverhoging

1 wat stond er in die mail? bij normaal opzeggen mogen ze die 2 maanden helaas gewoon rekenen!

2 opzeggen wegens tariefs verhoging gaat wel per verhogingsdatum in, dus als zij telaat dit bekend maken mag je binnen de normale opzeg termijn weg, en in dat geval mag je het hoge bedrag stoneren!

vermoedelijk is het bedrag wegens de late bekendmaking en het automatische afschrijving afgeboekt dus na het stoneren door u zelf kan er nogmaals dit bedrag komen!
deze door hun te late bekendmaking mag geen boete rente of incasso kosten geven, dus let op en vertel eens wat je in de opzeg brief hebt geschreven....

wegens verhoging of niet?

ps als je via internet wilt kijken kan deze bij extreem gebruik hun voorwaarden die erg lastig leesbaar zijn gebruiken.....
dus als je teveel kijkt online heb je kans op......

groetjes van een bezorgde collega linux gebruiker,
tsiburaska.   


off topic: verwijderd door de redactie