Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
rositha - 06-06-2008 08:40:10
Geldzaken & Recht

Bril zoekgeraakt in zorginstelling

Bij mijn zoon op de instelling is  dit zelfde probleem ook vaak aan de orde .dit is één van de meest vervelende problemen ,die een zorginstelling altijd afschuift op de cliënt.  u zou de klachtenbemiddelaar kunnen inschakelen.die moet hier iets meedoen.  de praktijk leert ,dat de aanhouder wint. steeds blijven mailen,schrijven en bellen. het wordt tijd dat hier iets officiëel  voor wordt geregeld.