Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-12-2004 13:46:46
Geldzaken & Recht

Verzendkosten otto

mario, op de webstite van otto staat duidelijk vermeld dat er verzenkosten moeten worden betaald en dat geldt uiteraard ook als je iets retourneert. dus met het kopen bij een postorderbedrijg 'riskeer' je dergelijke kosten als de koop niet doorgaat. dus tegen het voordeel van 7 dagen bedenktijd staat het nadeel van deze kosten. zie onderaatd verhaal afkomstig van de otto-website - groeten - pml






bezorging bij een kiala-afhaalpunt
€ 4,50

thuisbezorging kleding en kleine artikelen: zie ook de http://www.otto.nl/mall-cgi-bin/cfilter?pwkorbid=195947491859684941&pfile=/ottonlbilder/html/sinnerschrader/service/alv.html">algemene voorwaarden
€ 5,50

artikelen die door afmeting of gewicht niet via de gebruikelijke weg bezorgd kunnen worden (zoals bijv. kleine meubelen of sieraden, software en elektrische apparaten vanaf
€ 129,00). deze artikelen worden door 1 persoon bezorgd.
€ 11,00

artikelen die zo zwaar of groot zijn dat ze door 2 personen bezorgd moeten worden.
€ 20,50
indien uw bestelling in verscheidene gedeeltes wordt geleverd betaalt u slechts éénmaal de verzendkosten.


bij twijfel of vragen over de verzendkosten kunt u telefonisch contact opnemen met otto: 013 - 59 40 000