Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 01-10-2009 13:17:55
Huishouden & Energie

Nee-nee sticker

"regelmatig wordt door iemand per wijk geteld hoeveel stickers er hangen en dus krijgt de bezorger minder kranten. dat is dus de reden dat ze die stickers erafhalen. wat die pizzafolder betreft. het lijkt me logisch als je een zelfstandig bedrijf bent in die buurt dat je dus bij iedereen de folder in de bus gooit. hier gaat het nl. om een klantenbestand op kleine schaal."


eigenlijk is de vraag al beantwoord. toch wil ik het volgende er nog aan toevoegen:


als (...) ik er een sticker op plak, heeft iedereen daar met de handen vanaf te blijven. ik denk dat daar het iedereen wel mee eens is.


verder ligt het ook aan de opvoeding, zowel de ouders van die kinderen, als van de verantwoordelijken achter die reclamerommel. bovengenoemd mag dus absoluut geen reden zijn, om die stickers te verwijderen of te negeren.


als ik geen reclame wens te ontvangen en ik krijg toch die rommel (bijv. van die pizzeria) in mijn bus, denkt iemand dan echt, dat ik naar die pizzeria ga om daar een bestelling te doen..... ?? dit heeft alleen maar een averechtse werking op de meesten onder ons. en zo is dat met alle ongewenste reclame. uiteindelijk gaat het alleen maar om geld verdienen!


men dient respect te hebben voor de gedachte achter die 'ja/nee' stickers. dit weer teruggekoppeld naar de opvoeding van die kinderen (maar ook volwassenen die bezorgen en de bedrijven die hier achter steken): heb respect voor andermans eigendommen...... en wensen (op dit gebied). dus het is helemaal niet logisch om bij iedereen, tegen wil en dank, reclame 'in de strot' te duwen!


gr. hutch