Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
donald1 - 19-12-2009 15:47:10
Geldzaken & Recht

Terugbetaling door wehkamp niet ontvangen!

Onder nietszeggende antwoorden versta ik: binnen 2 dagen wordt het bedrag aan u terugbetaald en: hier is het bedrag van onze rekening afgeschreven, vreemd dat u het bedrag niet op u w rekening heeft staan en: uiterlijk volgende week heeft u het bedrag op uw rekening staan en: mijn leidinggevende heeft gezegd dat een ideal terugbetaling 5 à 6 werkdagen in beslag neemt en: informeert u zich eens bij uw bank! alsof mijn rekeningoverzicht wat ik dagelijks bekijk niet klopt! dat zijn dan antwoorden die ik inderdaad binnen 2 werkdagen terugkrijg! wat heb ik aan zoiets? alleen maar smoezen! volgens mij houdt wehkamp het geld gewoon vast voor de rente! ik beklaag die dames van de klantenservice die deze onzin moeten vertellen.
als je vooruitbetaald. wordt je direkt terugbetaald zodra de retouren zijn verwerkt! staat op hun website te lezen.
ik kijk elke dag op mijn account (administratie) en daar staat al vanaf 11 december vermeldt: terugbetaling via ideal op 11 december 2009. maar op mijn rekening is nog steeds niets teruggestort. heb de bank dan toch maar gebeld en die adviseren: laat wehkamp met het bewijs komen dat ze u het geld teruggestort hebben want op uw rekening kan ik zien dat er van wehkamp niets aan u overgemaakt werd.
een ding is zeker: wehkamp heeft aan mij een klant verloren, ook al bestelde ik er hoogst zelden.