Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 13-01-2010 14:14:29
Geldzaken & Recht

Verplichting consument

De serviceafdeling van whirlpool/bauknecht heeft de bezorging en evt. plaatsing overgelaten aan vlot. dit is mij door bauknecht verteld.
het is inderdaad een inbouw koelkast met ingefreesde handgreep en pas 2 maanden oud! en wij moesten op die vrijdag de 18e december meteen na de bezorging weg voor een lan afgesproken weekend elders, dus het ging allemaal gehaast. dat de heren van vlot stonden te "springen" om weg te komen duidt inderdaad op het feit dat ze wisten dat er iets beschadigd was. enfin, ik begrijp dat er niet veel aan te doen is. ik hoop dat bauknecht dit soort zaken overlaat aan b.v. de leverancier van de keuken.

in elk geval bedankt voor de vele reacties en suggesties!