Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-02-2010 22:03:27
Garantie & Verzekeringen

Izio - wie ook?

Read schreef op zondag 28 feb 2010, 15:50: peeky

toch zou ik in de toekomst vooralsnog schriftelijk met hen communiceren. mijn inschatting is namelijk, dat het probleem dat je had, een structurele basis heeft, gezien de reaktie van een speciaal webcareteam.

met vriendelijke groet, readac.

1. ik ben geen webcare team (hebben we niet). kreeg toevallig een e-mailtje van een vriend die had gezien dat er iets aan de hand was.
2. dit was een bijzonder onhandige opstapeling van computer en menselijke fouten aan onze kant. de computerfouten worden snel opgelost. de mensen (wij) hebben ervan geleerd.
3. alle gemaakte afspraken zijn op schrift (per e-mail) bevestigd. zoals het hoort.

fouten kunnen we helaas niet altijd voorkomen. mocht je in de toekomst tegen een fout van ons lopen, mail me dan gerust. ik kan niet beloven dat ik meteen antwoord (werk niet voor de klantenservice dus ben niet altijd bereikbaar), maar doe altijd mijn best om een oplossing te vinden.