Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-03-2010 19:23:46
Geldzaken & Recht

Gratis uit gestelde betaling

Stacey schrijft:

zou ze wel even duidelijke brief sturen, liefst schriftelijk en aangetekend (bewijs) met de feiten en het bewijs van (op tijd) betalen en de onterechte boete en dat je de fout rechtgezet wilt zien en eventueel al teveel betaalde per omgaande terug wilt en dat je van dit alles ook schriftelijke bevestiging wilt.

hier kun je nog aan toevoegen:

dat je een inhoudelijk antwoord verwacht binnen .... werkdagen. dat ze deze brief moeten beschouwen als een officiële klacht, omdat jij niet verantwoordelijk gehouden kunt worden voor het dagen later verwerken van een op tijd binnengekomen betaling. dat je anders een klacht zult indienen bij de kifid (het klachteninstituut financiële dienstverlening. het onafhankelijke loket voor het beslechten van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners, zie op google), gezien hun lidmaatschap onder nummer: 300.008820.

van de site van de kifid:

international card services b.v.
gevonden handelsnamen visa card services
statutaire vestigingsplaats: amsterdam zuidoost
kifidnummer: 300.008820

vladja