Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bvandenb
bvandenb - 16-10-2010 12:48:04
Geldzaken & Recht

Volgorde van verantwoording na koop met ideal

[quote=freya schreef op zaterdag 16 okt 2010, 12:14]
hallo bvandenb,

hallo en alvast bedankt voor je reactie, snel, utgebreid, nieuwe info.

[quote]waarschijnlijk 'zwerft' je geld nog ergens bij ideal rond. heb je de hele bestelprocedure probleemloos doorlopen? niet per ongeluk bij de ideal-betaling te vroeg het betalingsvenster afgesloten?

nee: bestellen, afrekenen, ideal, bankkeuze, pin, 'u heeft betaalt', bevestiging via email gehad, webshop bevestiging (automatisch, die software is er in ' 1000 en 1' uitvoeringen...) vandaar ook dat ik wantrouwige gevoelens krijg.
dat men bijv. zegt iets op voorraad te hebben maar het zo probeert te verdoezelen. op mijn vraag dat zij bij hun ing checken en melden wat die vertellen komt namelijk geen respons.

[quote]5. ideal stuurt bevestiging van succesvolle betaling naar webshop
6. webshop kan gaan leveren
ik neem aan dat je gegevens van ideal hebt over de betreffende betaling?

ja, en van rabo en van de webshop zelf, de enige die ontbreekt is ing in deze.

[quote]
een transactienummer? ik zou dus eens contact opnemen met ideal over de status van jouw betaling

hmm, ik zal eens zoeken of ik idea kan vinden als site/org. zijnde, had ik niet eerder nodig en is inderdaad iets 'tussen banken in' lijkt me.