Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-12-2010 12:51:08
Huishouden & Energie

Betaald verkeerd kozijn niet omruilen, maar meegenomen!

Als je boze taal over de verkeerde levering liet horen mag het personeel na demontage weglopen en de juiste niet plaatsen!

ik doe ook mijn werk en als ik gestoord word kan ik niet goed concentreren.
dus als ze volgende week zonder commentaar van u en dreigen met schade claims deze alsnog plaatsen is niet uitgesloten.

ik heb hetzelfde met rvs koelkast gehad, pas bij uitpakken zag ik dat ondanks rvs op doos deze toch wit was, dus tijdelijk geleverd.

maar omdat de mensen wegens ruimte gebrek moest ik eerst de witte weg halen zo tekeer gingen over slechte service, ik zei nog dat ik vertrouwde op sticker doos en niet eerst ga openen want dit kwam zelden voor...

dus wel witte ingeladen en pas 2 weken later met alleen dochter thuis wilde ik pas leveren.
dus zij zorgde voor dreigende taal en schade claims ervoor dat ik ook ze zonder koelkast liet zitten.

ik vind dat als je van zeer bekend merk "er is geen betere" een doos met verkeerde sticker kreeg dat dit een productie medewerker fout is en hier zowel als importeur als handelaar niets aan kan doen!
vermoedelijk is bij deze ramen hetzelfde gebeurd, en begrijp hun dus wel.