Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-02-2011 00:10:41
Geldzaken & Recht

Bijenkorf en garantie op kleding die kapot gaat na 1 jaar

Waar gaat het heen met de wereld als men na 14 maanden nog volop service verwacht. op deze manier kunnen alle kledingwinkels wel opdoeken als men zoveel service zou moeten verlenen. je hebt voor 600euro aan kleding gekocht maar je verteld niks over de prijs van dat shirt. ik vind het al heel knap van de bijenkorf dat ze de ' klacht' überhaupt in behandeling nemen.

14 maanden een shirt gebruiken en dan niet tevreden zijn als men je 50% korting aanbied op een volgend shirt. mijn hemel wat een instelling heeft consument in 2011.

maar als antwoord op je vraag. ik zou die 50% kortingsbon aannemen en blij zijn dat ze me niet in me gezicht hebben staan uitlachten om zo'n ' klacht' .