Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-03-2011 08:23:54
Elektronica & TV

Nieuwe senseo toch geen garantie

Op de eerste plaats wil ik u namens philips graag excuses aanbieden voor het feit dat u hinder ondervindt van uw senseo. onze producten staan in het algemeen bekend om hun duurzaamheid en hoge mate van betrouwbaarheid.

ik raad u aan om contact op te nemen met de philips helpdesk, op deze manier kunnen wij mogelijke oplossingen met u bespreken. u kunt de helpdesk bereiken op het gratis telefoonnummer: 0800-0230076. wanneer u contact met de helpdesk opneemt, vergeet niet uw dossiernummer te vermelden. uw dossiernummer is: 50-790516698.

met vriendelijke groet,

philips nederland