Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-03-2011 11:54:00
Elektronica & TV

Nieuwe senseo toch geen garantie

Babette0162 schreef op woensdag 16 mrt 2011, 11:39: allereerst wil ik iedereen die heeft gereageerd heel hartelijk danken.
zoals jullie kunnen lezen moest ik contact op nemen met philips en werd er bekeken wat er voor oplossing zou komen.
heb ik gedaan en wat denk je ,nee sorry mevrouw we kunnen niets voor u doen de garantie is verlopen,
reageer dan niet op mijn oproep wat een k... bedrijf.
eerst net doen of ze het begrijpen en je willen helpen,staat wel leuk op een site als deze je eigen goed voor willen doen,en je dan dood leuk afwimpelen.
maar ik ben nog niet klaar met philips ik ga nu de geschillen commissie inschakelen,ik ben het nu beu.
mevrouw, u heeft geen poot om op te staan! u kiest er zelf voor om het apparaat ongebruikt en ongetest in een kast te zetten. het apparaat heeft 2 jaar garantie. dan blijkt na 2,5 jaar het apparaat defect. philips staat in zijn recht door niets voor u te doen. naar de geschillencommissie stappen zal u niets opleveren. u kunt met krachttermen gaan gooien, maar de garantie is nu eenmaal verlopen. bittere pil? zeker, maar u heeft gewoon echt heel erg pech.