Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 21-04-2011 03:01:16
Garantie & Verzekeringen

Fiets gestolen berging vriendin, verzekering keert niet uit

De verzekeringsmarkt schreeuwt en adverteerd zich dol u als consument binnen te halen met allerlei lokkertjes en speciale aanbiedingen. iedere consument is er vatbaar voor en hun(verkopers) enkele opdracht is verzekeringen sluiten zoveel het kan. eenmaal verzekerd zorgt de administratie voor verdere afhandeling en betaling. tot zover prima.

echter dan heb je schade en dan kom je als verzekerde in een vakgebied terecht die niemand begrijpt. wil het wel uitleggen maar dat vraagt een paar a4'tjes en helpt niemand.

interpolis handeld gewoon volgens de wet middels het afwijzen van je schadeclaim.
einde verhaal en vraag hier.

waar ik me meer aan erger en over verbaas is over je vraag opzich. je wint een fiets en stalt het vehicle in een bevriend schuurtje. en het zal niet zo zijn juist deze fiets wordt gestolen. wat een pech. heb je aangifte gedaan? mist er verder nog wat uit het schuurtje?

ben zo kritisch omdat verzekeraars dit ook zijn. 1 waar gebeurt praktijk geval blijft mij altijd bij. echtpaar verliest de de reiskoffers met inhoud. verzekering keert uit maar vraagt het echtpaar 2 soortgelijke koffers te vullen met al wat ze verloren zijn en gedeclareerd is.en ja die ging via de rechter en ja uiteindelijk is de claim afgewezen.