Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ep
eppo87 - 11-05-2011 14:30:56
Geldzaken & Recht

Pakket niet ontvangen

De brief van dhl over het claimrecht heb ik inderdaad doorgestuurd naar fotocube, aangezien hun geen klacht wilde indienen bij dhl (meerdere malen contact gehad met dhl en hun konden niks beginnen zonder dat de verzender een claim indiende. iets wat de verzender weigerde te doen. de reden waarom weet ik niet, maar wel had de man van dhl aangegeven dat ze minder betaalde met de afspraak dat ze dhl niet aansprakelijk konden stellen. of dat klopt weet ik dus niet zeker). om te zorgen dat dhl van mij een klacht aanneemt, moesten ze die brief ontvangen. anders kreeg ze zometeen een claim van mij en van fotocube en dat wilde ze niet. nu krijg ik later te horen dat ik maar €6,80 krijg want dat zijn de algemene voorwaarden (die ik dus nooit heb gezien, aangezien ik geen dienst bij hun heb afgenomen). naar mijn gevoel spelen dhl en fotocube gewoon samen onder een hoedje, want nu kost het niet leveren van het product maar €6,80 ipv €50,-